در پاسخ به پرسش ماگ حرارتی چیست باید گفت : ماگ حرارتی ( لیوان جادویی ) از دسته لیوان های سرامیکی است که سطح آن با جوهری اکسیده و مخصوص پوشیده شده است.هنگامی که دمای لیوان در حالت معمول دمای اتاق باشد رنگ لیوان مشکی خواهد بود ولی زمانی که مایع داغی را داخل آن بریزید کم کم تغییر حالت داده و پوشش کم کم محو و نقش روی لیوان مشخص می گردد.

این تغییر حالت که دیر بین انواع چاپ روی لیوان تنها در نوع حرارتی امکان پذیر است سبب ایجاد یک خاصیت جذاب شده که استفاده کننده از لیوان را مجذوب خود می کند. در واقع هر زمان که یک نوشیدنی داغ در آن ریخته شود طرح را می توان به صورت کامل مشاهده کرد.

مثلا اگر شما نقشی از یک منظره را روی ماگ حرارتی داشته باشید در حالتی که لیوان سرد باشد رنگ لیوان مشکی است (در این حالت پوشش روی لیوان جادویی به دلیلی دمای پایین مشکی است) اما با ریختن یک مایع داخل آن رنگ مشکی ( پوشش ) محو و تصویر منظره آشکار می گردد.به دلیل این خاصیت جالب ماگ حرارتی به آن لیوان حرارتی با طرح دلخواه نیز می گویند و اغلب بعنوان یک هدیه شگفت انگیز مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد ماگ حرارتی | چرا استفاده از لیوان جادویی؟

ما همواره دوست داریم به عزیزان و افرادی که در زندگی ما نقش پررنگی را دارند هدیه ای خاص و متمایز بدهیم . لیوان جادویی به دلیل این خاصیت و مشخص نبودن تصویر آن در حالت معمول ، می تواند گزینه جذاب و غافلگیر کننده ای باشد. شما در چاپ روی ماگ حرارتی هیچ محدودیتی را ندارید ، هر تصویر و طرح را به راحتی می توانید روی آن چاپ کنید . در مجموع کادوی تولد و یا هدیه جذابی را خواهید داشت!

استفاده تبلیغاتی از لیوان حرارتی

چاپ روی لیوان همواره یکی از گزینه های مهم در برنامه های تبلیغاتی مجموعه ها ، سازمان ها و برند های مختلف است . در این مدل نیز با توجه به جذابیت کاربردی آن ، انتخاب خوبی در ادارات است چرا که هم کارمندان را به هنگام استفاده سر شوق و نشاط آورده و هم اینکه با هزینه مناسب توانسته اید از یک وسیله تبلیغاتی کاربردی استفاده نمود.

می توانید جهت خرید ماگ حرارتی به قسمت سفارش سایت مراجعه و با چاپ طرح دلخواه روی ماگ حرارتی از یک محصول شگفت انگیز لذت ببرید!